خانوما ابن مثبته بنظرتون حاله کم رنگ داره

تصویر
۱۲ پاسخ

بنظرم مثبته

سلام فرزانه خوبی
شمارمو داری بهم پیام بدی؟
دلم برات تنگ شده

ن منفیه

فک نکنم خیلی کم رنگه ا

مثبته

اره مثبته

آره عزیزم مثبت فقط هفته های اول کمرنگ

سر دخترم با همین بتام مثبت بود😂 شونصد تا بیبی چک امتحان کردم😂😂😂

تصویر

تسلیت میگم مثبت

برا خودته😅

مثبته🙄😶

انگار مثبته

سوال های مرتبط

مامان الوین👼🏻🤱🏻 مامان الوین👼🏻🤱🏻 ۹ ماهگی
مامان گیسو و اراد مامان گیسو و اراد ۱ ماهگی
مامان روشنا مامان روشنا ۱۷ ماهگی