۹ پاسخ

سوهان کردم رفت برا چی باید نگه داشت

باید ریخته شه دور بدرد چی میخوره عزیزم 😕🙄

من نگه داشتم

ناخنونگه داریم😳😳😳

من همه چی رو نگه داشتم ولی ناخن نه
اخه نمیشه کاریش کرد!
بخوای تابلو هم درست کنی نه دیده میشه نه چیزی!

نگه داشتم🤭😍 هم واسه پسر اولمو هم واسه این جوجه رو

من تا دوسالگی همشو نگه داشتم😂

من نگه داشتم 😂

من که نگه شون داشتم

سوال های مرتبط

مامان علي مامان علي هفته بیست‌ودوم بارداری