سوهان کردم رفت برا چی باید نگه داشت
باید ریخته شه دور بدرد چی میخوره عزیزم 😕🙄
من نگه داشتم
ناخنونگه داریم😳😳😳
من همه چی رو نگه داشتم ولی ناخن نه
اخه نمیشه کاریش کرد!
بخوای تابلو هم درست کنی نه دیده میشه نه چیزی!
نگه داشتم🤭😍 هم واسه پسر اولمو هم واسه این جوجه رو
من تا دوسالگی همشو نگه داشتم😂
من نگه داشتم 😂
من که نگه شون داشتم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.