۴ پاسخ

منم دقیقا همین وضعیتو دارم

احتمالا چون خوابش میاد میخاد مک بزنه ک خوابش ببره

شیرخشک چی میدی؟دخترمنم خوب نمیخوره شیرخشکو ببلاک کامفورت میدم طعمش یکم تلخه موندم چیکارکنم بخوره خوب البته من ۳۰تا میدم سیرنشد بازم میگیرم هرچندکه دوست نداره طعمشو امروز به زورخورد شیشه رو میل داشت به سینه خودم

حتما سیر شده وقتی خیلی گریه میکنه یعنی خوابش میاد

سوال های مرتبط