۴ پاسخ

خب چرا بهش مولتی اویفر نمیدی زینک داره من ب پسرم میدم خوب بوده هم اشتها اوره هم آهن داره هم زینک تا دوماه میشه داد فقط
البته اگ وزن کوچولوت دوبرابر وزن تولدش شده میتونی بدی

سوال منم هست منم میخورم اخه نمیدونم 😕🤦🏻‍♀️

اگ فهمیدی ب منم بگو

ای ننه چه منظمه موهاش برا. دخترر من کم و زیاده😁😁 قربون کلشون برم🥰🥰🥰

سوال های مرتبط

مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 مامان ܦ̇ܝ̇ܥ‌‌وܦ̈ܙ‌👼 ۱۵ ماهگی
مامان آیهان🩵 مامان آیهان🩵 ۷ ماهگی