خانمایی جهرمی دکتر گوارش کودکان خوب معرفی کنید

۴ پاسخ

من تا دوسالگی میبردمش ،اره کلینیک هنری، اسم خانوم دکتره والا یادم نیست اما شنیدم جدیداومده

والا من توی کلینیک بود میبردم دخترم خیلی هم دکترمهربونیه،الان رفته باشه نمیدونم عصر برو ی سوال بپرس،بعد ی خانم دکترهم اومده اونم برای گوارش کودکانه

اره متخصص اطفال هست ،دخترمن رفلاکس شدید داشت از دوماهگی که هم پیش ایشون میبردم هم دکتر متین،که با پودر امپرازول اروم شد ،حتی ۳۰سی سی شیر میشد ببخشیدا یک عالمه بالا می اورد

سلام عزیزم ،اقای عباس عوض پور،من دخترمو چندباربردم پیشش خیلی خوبن،توی کلینیک باهنر

سوال های مرتبط