دوستان میتونم کله پاچه بخورم ضرر نداره؟

۵ پاسخ

من که چند بار خوردم

من هفته ای 2بارمیخورم

نوش جون...فقط سنگینه... اگه معدت ضعیفه کم کم بخور که رو دلت نذاره

خیلی هم عالیه بخور نوش‌جانت

نه اتفاقا کلی هم برا وزن نی نی خوبه

سوال های مرتبط

مامان پیثری👶🇮🇷 مامان پیثری👶🇮🇷 ۱۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان ❤️آیهان❤️ مامان ❤️آیهان❤️ ۱۱ ماهگی
مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 مامان آنیاوآنیسا🩷🩷 ۹ ماهگی
مامان سپهر و آسمان مامان سپهر و آسمان هفته سی‌وهفتم بارداری