۵ پاسخ

بعد از هر وعده عذایی چهار زیره بخور

بچه رو به شکم بگیر انگار که میخواد اطرافو ببینه و تو از شکم گرفتی، اینجوری به معده ش فشار میاد یا بالا میاره یا آروع میزنه.
میتونی هم به صورت تامی تایم بذاری، بازم زود اثر میکنه

گریپ میکسچر خارجی برا بچه من خیلی خوب بود و اینکه دکتر بچه من گف با روغن زیتون ماساژ بده و دور مقعدشم با روغنه ماساژ بده واقعا آروم میشه

قطره کولیکز بده

من این اوضاع صبح داشتم 😑😑شکمش با روغن ماساژ بده بعد پاهاش دوچرخه ای بچرخون‌ بادهای شکمش در میاد یکم‌اروم‌میشه شربت هم اگه داری بده

سوال های مرتبط

مامان فسقل مامان فسقل ۵ ماهگی