۸ پاسخ

شیش تا در آورده اسهال نشد شنبه اسهال و تب کرد نمی‌دونم پیروی بود یا دندون ک خبری نیست

بله دختر من

آره پسر منم اسهال نشد

اره دختر من دوتا پایینو درآورد هیچ علائمی نداشت جز نق زدن و گریه کردن بهانه گیری

اره پسر من اسهال نشد

دختر من فعلا که اسهال نیست

آره دختر من اینجوره

اره واجب ک نیس

سوال های مرتبط