شیش تا در آورده اسهال نشد شنبه اسهال و تب کرد نمیدونم پیروی بود یا دندون ک خبری نیست
بله دختر من
آره پسر منم اسهال نشد
اره دختر من دوتا پایینو درآورد هیچ علائمی نداشت جز نق زدن و گریه کردن بهانه گیری
اره پسر من اسهال نشد
دختر من فعلا که اسهال نیست
آره دختر من اینجوره
اره واجب ک نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.