منم ۳۳ هفتم دوفینگرم تو که دیگه تو ماه نهمی نگران چی هستی
اگر از زود دنیا اومدن بچه ات نگرانی هیچ نکران نباش دختر منم ۳۵ هفته دو روز با وزن ۲۶۲۰ دنیا اومد فرداشم با من مرخص شد
چرا دو سانت باز شدی ؟چ علائمی داشتی
علائمی داشتی که دهانه رحمت باز شده بود؟
من دخترم ۴۰ هفته زاییدم ۲۸۰۰ بود وزنش
قبلا گفتی کمردرد دردزیرشکم داری من گفتم برو زایشگاه علائم زایمانه
کدوم بیمارستان رفتی
من شنبه ۴ سانت باز بودم یه شب بستری شدم بعدشم ک فعلا استراحتم و زایمان نکردم
قبل بستری درد پریودی داشتم ولی الان ندارم
به دکترت بگو بتامتازون بزن اونحوری زایمان هم کنی انشاالله ریه اش کامله و مشکلی پیش نمیاد
نه بعید میدونم با دو سانت سریع زایمان کنی
ان شالله تا ۳۸ میری
نگران نباش عزیزم بستگی به نی نی داره اگر کامل که زایمان کن
ببین عشقم ۳۶هفته بچه کامل شدست توام روزای اخرته ایشالله بچت ب سلامت دنیا میاد و نیازی ب استرس نیست
وزنش خوبه خودتو نگران نکن فقط دعا بخون،اروم باش استرس خودش سمه،ان شاالله سلامت و به موقع زایمان میکنی
منسر زایمان اول اخرای ۸ ماهگی میانه شدم دو سانت بودم تا وقتی سر موقع کیسه آبم پاره شد رفتم بیمارستان ۲ ساعت بودم بدون درد و فلان آمپول زدن زایمان کردم
هیچ نگران نباش عزیزم بچت کامل به امید خدا زودی به سلامتی و خوشی بغل میگیریش وزنشم خیلی خوبه ،دخترم ۲۴۰۰بود
عزیزم وزن نی نیت خوبه تو ماه ۹ هم هستی نگران نباش
نه گلم الان میرم معاینه میکنن خیلی طول بکشه تا شب یا صبح زایمان میکنی انشالله
بهت امپول میزنن باز تر نشه الهی۳۶ رد میکنی نترس
علائمی داشتی رفتی معاینه؟؟
وای خوبه که هیچ نگران نباش
عزیزم توکل به خدا الهی به حق پنج تن که خدا خودش مواظب خودت و بچت باشه
نگران نباش همه چی به خیر تموم میشه
منم دوسانت باز شده بودم
بستری شدم بهم دارو تزریق کردن
ی سانت شد
مرخص شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.