اگر دیر ب دیر دفع کنه اره بو میده
منم پسرم اینجوریه مامانم میگه چون دلدرده و هر۳روز یا۴روز پی پی میکنه اینجوریه
خییییلی
بچه من از گوزش میترسه میگوزه گریه میکنه
وااای خواهرم ازش فراریه بخاطره این موضوع😂😂😂
نه
دختر من هر وقت گوز میداد منو شوهرم ب خنده میگفتیم آمریکا حمله کرد ،یه روز صبح بیدار شدم فهمیدم امریکا حمله کرده شوهرم و بلند کردم گفتم امریکا حمله کرده فکر کرد گوز دخترمو میگم خیلی خندیدیم بلاغره حمله آمریکا ب واقعیت پیوست
بهتر دیگ بچه نفخ نمیکنه😁😉
نه بونمیده واسه بچه من
فک کن بوبده بعدبگی مال بچه س باورنکنن😂
وقتی مدفوعش هرروز نباشه بوی بد میده
دختر منم زیاد میزنه😵💫ولی بود نداره
باباش ک بعضی میخنده صداش میکنه گوزو😂
اره وقتی یروز مدفوع نکرده باشه یه گوزایی میزنههه بیا و ببین😂😂😣
مال من دختره خداروشکر گوزش زیاده ولی بو نداره🤣
😂😂😂😂گوزو بدنیاامدن بچه هامون پسرمنم همینجوریه
آره پسر منم خیلی ..... بو میده 😂😂
😂😂😂بچه من دختره گوزش بو بده میترشه ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.