۱۶ پاسخ

اگر دیر ب دیر دفع کنه اره بو میده

منم پسرم اینجوریه مامانم میگه چون دلدرده و هر۳روز یا۴روز پی پی میکنه اینجوریه

خییییلی

بچه من از گوزش میترسه میگوزه گریه میکنه

وااای خواهرم ازش فراریه بخاطره این موضوع😂😂😂

نه

دختر من هر وقت گوز میداد منو شوهرم ب خنده میگفتیم آمریکا حمله کرد ،یه روز صبح بیدار شدم فهمیدم امریکا حمله کرده شوهرم و بلند کردم گفتم امریکا حمله کرده فکر کرد گوز دخترمو میگم خیلی خندیدیم بلاغره حمله آمریکا ب واقعیت پیوست

بهتر دیگ بچه نفخ نمیکنه😁😉

نه بونمیده واسه بچه من

فک کن بوبده بعدبگی مال بچه س باورنکنن😂

وقتی مدفوعش هرروز نباشه بوی بد میده

دختر منم زیاد میزنه😵‍💫ولی بود نداره

باباش ک بعضی میخنده صداش میکنه گوزو😂
اره وقتی یروز مدفوع نکرده باشه یه گوزایی میزنههه بیا و ببین😂😂😣

مال من دختره خداروشکر گوزش زیاده ولی بو نداره🤣

😂😂😂😂گوزو بدنیاامدن بچه هامون پسرمنم همینجوریه

آره پسر منم خیلی ..... بو میده 😂😂

😂😂😂بچه من دختره گوزش بو بده میترشه ک

سوال های مرتبط

مامان فندق 🥰 مامان فندق 🥰 ۴ ماهگی
مامان پناه کوچولو مامان پناه کوچولو ۱۶ ماهگی