۵ پاسخ

سعی کن پله بالاپایین کنی .‌طناب بزنی ودمنوش آویشن بخور. تخم شویددم کن بخور. ازخانومای اینجاشنیدم . منم دارم فک میکنم اگه سونوبرم دوباره بگه درس نشده وبایدسقط کنی قراره چیکارکنم خیلی سختمه . عجب چیزیه هاهم بایدازنظرجسمی دردبکشیم هم روحی . کاش اگه قراره نمونه خودبه خودسقط میشد😭😭

یه دردای خفیف پریودی هم میگیرم ولی خبری نیست

من قرصه رو گرفتم از دیروز دارم میخورم

وقتی افتادی رو خون ریزی بخور

عزیزم بنظرم صبرکنی هم خودش میوفته بدنت پسش میزنه . قرص روهم اگه فشارخون اینانداری استفاده کن

سوال های مرتبط