بسه فعلا نخر،بذار وزن بچت بفهنی بعد،پسر من 3600بود اصلا 0 تنش نشد از اول 1 تنش کردم
فعلا 2 دست 0 کافیه
بقیش 1 و 2 بخر
منم همینجور برداشتم
دیگه صفر نخر سه دست یک بخر ۴ دست هم دو بخر که از همه بیشتر میپوشونی براش
بسه عزیزم
کمه گلم باید بگیری باز. چون بچه که سریع رشد نمیکنه تقریبا تا دو ماه همون لباسا نوزادیو میپوشونی براش. من دو دست صفر گرفتم بقیش یک و دو. بچه لباسم زیاد کثیف میکنه هی باید عوض کنی
صفر دیگه مهر
۱ و ۲ بخر
من خودم ۲ هم زیاد نمیخرم
چون مدلهای جدید میاد و بهار میشه و بچم لختی بپوشه👶🏻😍
دیگه ست نگیر میتونی مثلا دوتا شلوار با آستین بلند دکمه دار و رامپر اینچیزا بگیرب
هردوشو صفر برداشتی ؟
صفر کلا سه تا پنج دست نیاز میشه
من که هیچی هنوز نخریدم و نمیدونم چی بخرم بلد نیسنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.