۱۰ پاسخ

بتات چند بوده

چند روز دیگه صبر کن بعد دوباره آزمایش بده

ن من یبار اینجوری شدم بیبی چک منفی ازمایش مثبت سونو دادم هیچی نبود پریود شدم

عکس آزمایش وبزار

شاید بارداری کاذب بوده جواب بتا مثبت میشه بعد کم کم میاد پایین

ن اصلا چرا

ممکنه دور از جون بارداری خارج رحم باشه که بتا مثبت بوده اما ساک نبوده
یا زود رفتی

نه چجوری اخه اشتباه بشه، مثبته دگه

ازمایش اشتباه نداره بتات چندبود؟

نه اصلان اگه بگه مثبته یعنی باداری

سوال های مرتبط

مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 مامان نویان‌و🤰🏻🩷🎀 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان یاشار مامان مامان یاشار ۲ سالگی