۳ الی ۵ دقیقه اول خط انداخت یا گذاشتی موند بعد خط انداخت.
خیر مثبته🤣
آزمایش بده
اره آزمایش هر وقت بری میشه
بتا باید بدی ولی بچه ات ک بزرگه تا بدنیا بیاد نویان سه سالش میشه
ولی فک کنم زیاد نمونه ریختی انگار پخش شده بود رنگش
برو آزمایش بده
نه اشتباه نیس مامان نویان و تودلی
مثبت بود برای اطمینان بتا بده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.