ممکنه تسته اشتباه باشه؟؟؟؟؟😑😑😑😑😑😑

۹ پاسخ

۳ الی ۵ دقیقه اول خط انداخت یا گذاشتی موند بعد خط انداخت‌.

خیر مثبته🤣

آزمایش بده

اره آزمایش هر وقت بری میشه

بتا باید بدی ولی بچه ات ک بزرگه تا بدنیا بیاد نویان سه سالش میشه

ولی فک کنم زیاد نمونه ریختی انگار پخش شده بود رنگش

برو آزمایش بده

نه اشتباه نیس مامان نویان و تودلی

مثبت بود برای اطمینان بتا بده

سوال های مرتبط

مامان مامان یاشار مامان مامان یاشار ۲ سالگی
مامان امیر علی🐣👶 مامان امیر علی🐣👶 ۲ سالگی