کسی اول بارداری سفیکسیم ۴۰۰ خورده؟؟
خطر نداره؟

۳ پاسخ

من خوردم نگران نباش.آنتی بیوتیک امن هست ولی بیشتر از یک ورق نباید بخوری

من سفکسیم خوردم 9هفتگی

از دکترت بپرس من شنیدم فقط آموکسی سیلین مجاز اونم تو ۳ ماه اول نه

سوال های مرتبط

مامان باراناوتودلی🫶 مامان باراناوتودلی🫶 هفته سی‌ام بارداری
مامان نفس مامان مامان نفس مامان روزهای ابتدایی تولد