ببلاک خوبه
بیومیل پلاس هم خیلی خوبه
من سر پیدا کردن آپتامیل خیلی دردسر کشیدم. داداشم تو داروخونه کار میکنه. دکتر داروخونه پسرش همسن دختر منه. از داداشم پرسیدم دکتر چ شیرخشکی ب پسرش میده🤣گفت نان ۲.منم عوضش کردم نان ب دخترم میدم
دکتر به من گفت هر چی پیدا کردی بده ۱ یا ۲ فرق نمیکنه
چرا۲باید هنوز۱ بدی؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.