۴ پاسخ

ببلاک خوبه
بیومیل پلاس هم خیلی خوبه

من سر پیدا کردن آپتامیل خیلی دردسر کشیدم. داداشم تو داروخونه کار میکنه. دکتر داروخونه پسرش همسن دختر منه. از داداشم پرسیدم دکتر چ شیرخشکی ب پسرش میده🤣گفت نان ۲.منم عوضش کردم نان ب دخترم میدم

دکتر به من گفت هر چی پیدا کردی بده ۱ یا ۲ فرق نمیکنه

چرا۲باید هنوز۱ بدی؟

سوال های مرتبط