منم لایک کن ببینم
از خرید اینترنتی غافل نشو خیلی خیلی از حضوری ارزون تر میفته
من وارد اسنپ مارکت یا اوکالا میشم میبینم شامپو رومثلا ۷۰ تومن تخفیف زده دیروز رو لوبیا ۱۹۶ تخفیف داشت
یا مثلا دستمال و اینا
طی تخفیفاشون سفارش میدم بعد اخرشم اکثروقتا کد تخفیف ۴۰ تومن ۵۰ تومن اینا میده اونم میزنم رو ۳ قلم جنس میبینی ۳۰۰ تا ۴۰۰ فرقش میشه
هزینه ارسال اوکالا که نداره اسنپ مارکتم ۱۰ تومنه کلا ۳۰ دقه ای هم میارن
منبا بچه برممغازه جدا از زحمتش باید ۵۰۰ همخوراکی بخرم🤣🤣
الان رو مایع لباسشویی و ظرفشویی دونه ای ۵۰ تخفیف داره رو چایی حدود ۲۰۰
خب میبینم هفته بعد قراره نیازم بشه الان سفارش میزنم
اینو ببین رو همین ۱ دونه رب مثلا ۱۰۰ تومن تخفیف یا رو تن ماهی یا پنیر پیتزا
هر فروشگاهی هم بری اینقدر تخفیف ندارن
تازه هر روز این اقلام تخفیفی عوض میشن
من گاهی هر روز سفارش میدم چند قلم که میبینم خوبه مصرف میشه
من از اول ماه ی کاغذبرمیدارم هرچیزی که روب اتمام تا اخر ماه اینده نمیرسه مینویسم حقوق که دادن میخرم کالا برگ میدم گوشت مرغم جدا میخرم طبق لیست خرید مکنم سیب زمینی وپیاز ومیوه وتنقلات در طول ماه میخرم مثل ۳کیلو سیب زمینی میخرم وقتی دووسه تا ش موند میرم دوباره میخرم ماههای که خرید کمتری دارم موادشوینده یا حبوبات یا گوشت اینا بیشتر میخرم که ماه اینده راحت تر باشیم
اینم ی نمونه ازلیست خریدم مثلا سویا تواون ماه خیلی ضرروری نبود داشتم واسه ی باری ک بخام درس کنم براهمین ستاره زدم کنارش ک اگ قیمت خریدا زیادشد اونو تواون ماه نخرم
امیدوارم بدرد شمام بخوره❤️
من خرید گوشت و اینا رو از قصابی نمیکنم
چون گرون تره و نمیشه هی قیمت بگیری بگی این قسمت چند یا اینجا چند
معمولا از فروشگاه های هفت یا افق کوروش گوشت شرکتی میخرم
هم مخلوط دارن همراسته همگوساله خم گاو و خب قیمتش قابل مقایسس
هم یک کیلویی هم دوکیلویی
کالا برگ رو باهاش خرید تنقلات نمیکنم اونا رو میشه خورد خورد خرید
کلش رو مثلا این ماه ۲ کیلو گوشت گرفت
چرخکرده هم شرکتی میگیرم بیشتر هم از اسنپ مارکت ۱ کیلو ۱ ملیون میشه تازه کد تخفیف و اینا هم خورده باشه قیمتش تا ۹۵۰ اینا میشه
برای مهمونی کتلت و شامی زیاد میپزم
همه فامیل عاشق شامی های منن
با ۱ کیلو چرخ کرده سیب زمینی و پیاز بزنی قشنگبرای ۱۵ نفر شامی میده همه هم دوست دارن
ولی برای این تعداد بخوای مرغ هم بزاری باید دو سه تا بپزی
میوه و سیب زمینی و پیاز اینا رو از اسنپ بخش میوه سفارش میدم
منوی میوه اقتصادی دارن معمولا یا اسنپ پارتی که خیلی تخفیفش خوب
سلام عزیزم😊
من هرماه هرچی که درحد دوبار استفاده مونده مثلا نزدیک تموم شدنه روبرگه مینویسم ک اخرماه همراه کالابرگو حقوق بخرم اینجوری هیچوقت توخونه ماچیزی تموم نمیشه مثلا میدونم مایع ظرفشویی تااخرماه نمیره پس یکی ازقبل خریدم دارم توکابینت حبوبات ایناهم همینجوری پس این اقتصادیه چون من یهو نمیرم همه شوینده ها و همه حبوباتو بخرم ک رومون فشارباشه
لیست خرید هرماه ما چیزایی ک همیشه توش هست وسیله صبحانه و تخم مرغو پوشک ایناس من حتی شده از امروز چیزی یادم میاد کم داریم واسه ماه بعد مینویسم ک فراموشم نشه من همیشه بالیست میرم خرید همیشه و حدایی باحقوق کم همیشه بهترین چیزارو خریدم ب مارک نگامیکنم ب بقیمت چون بابرنامه ریزی خریدم رومونم فشارنمیاد
یا برو فروشگاههای تخفیف دار
یا مغاره ای که جنس قدیمی داره خرید کن
مثلا با سبد کالا خرید خونرو بکن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.