۳ پاسخ

حتما برو دکتر یا زایشگاه چکت کنن
بهت امپول یا شیاف میدن
لکه بینی مراقبت میخاد

حتما برو پیش دکتر بیخیال نشو نکنه چیزی باشه بعدا پشیمون بشی

نه عزیزم منم همینجوری ام چیزی نیست قبلش هم بیشتر بود شیاف پروژسترون گذاشتم خوب شدم

سوال های مرتبط