چه شیرخشکی به بچه هاتون میدین ؟؟
و ماهی چقدر وزن میگیرن ؟

۶ پاسخ

منم دکتر واسش گیگوز تجویزکرد ماهی یه کیلو اضافه میکنه،البته ک من کمکی بهش میدم،روزی دوبار،

گیگوز ماهی یه کیلو

من شیرخشک گیگوز۱ میدم بهش دکتر براش نوشت برای وزن دهی و اینک شکمش روان بشه

من کمکی درکنارشیرخودم. نان۱ میدم۱ماه۴دوماه۵۳۰۰چهارماه۷۸۰۰شده

من ببلاک ۱ میدم. در ماه نمیدونم. دو ماهگی ۵۵۰۰ بود چهار ماهگی ۷ . و نرمال بود.

اول نان و آپتامیل امتحان کن اگه دل درد شد بعد ببلاک و گیگوز و بیومیل همه شیر خشک ها مثل همه ببین کدوم بهش میوفته همون ادامه بده

سوال های مرتبط