۳ پاسخ

اسپری سدیم کلراید هر ۱۲ ساعت دوپاف بزن خیلی خوبه پلارژین هم بده تا آب بینیش رو خشک کنه هی بینیش پر نشه

بخور اسپری و ویکس کودکان

اسپری بینی براش بزن بخوراب سرد هم براش خوبه استفاده کن

سوال های مرتبط