دختر منم پنج شیش ماه پنج پوشید دوباره برگشتیم رو چهار🤣 ولی وزنش افت نکرده قدش رشد کرده اشکال نداره دیگه بچها ساختار بدنیشون متفاوته یکی قد میزنه یکی رون و پهنا
پسر من مولفیکس ۴ براش بزرگه و ۳ هم کوچیکه
کوکومی ۴ میبندم کاملا اندازشه چون قواره اش کوچیکه و چیزی بین این دوتاس
منم چهار میبندم
منم پسرم ۴ میزنم براش
آره عزیزم خودت وقتی ۴ واسش تنگ بشه متوجه میشی
دختر من هم ۴ بهش میخوره هم پنج ولی من پنج میبندم راحت تر باشه
منم برای دخترم ۴ میبندم
برای پسرمم تا ۲ سالگیش ۴ بستم
منم هنوزمای بیبی۴میبندم تازه روشماره ۳ هم میبندم
منم چهار میبندم ۱۱ کیلوعه
ببین پسر من ۱۲ کیلوعه ولی قدش بلنده من هنوز ۴ میبندم چون ۵ واسش گشاده
این پاهاشه
دختر من 9 کیلوعه 4 میبندم
قواره پوشکاهم متفاوته مثلا مولفیکس کوچیکتره نسبت ب هانیز
منم از سه چهار ماهگیش ۴ هانیز میبندم
اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗
✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم
خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
خب پایین تنه لاغری داره نگرانی نداره ... حالا پسر منپایین تنه اش پر و پهن بود همش مجبور بودمپوشکبزرگتر بگیرم نسبت ب وزنش ... دیگ شش هم براش کوچیک بود از پوشک گرفتمش
من از 12 ماهگی تا 18 ماهگی 5 میبندم پیرم هم تپل نیس 10 کیلو و خورده ایه الانم یکم از رون تنگه ولی باز 6 نگرفتم هنوز
منم همون چهار میبندم☹️
نه وزنش کم نیست اندام و قد و قواره بچها فرق میکنه دختر من ۵ براش تنگه جای کش میمونه رو بدنش و بسته نمیشه ۶ گرفتم راحته
بستگی به استخون بندی بچه داره، بعضیا از قیمت لگن، ژنتیکی لگن پهنی دارن بعضیا هم اینطور نیستن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.