۱۹ پاسخ

دختر منم پنج شیش ماه پنج پوشید دوباره برگشتیم رو چهار🤣 ولی وزنش افت نکرده قدش رشد کرده اشکال نداره دیگه بچها ساختار بدنیشون متفاوته یکی قد میزنه یکی رون و پهنا

پسر من مولفیکس ۴ براش بزرگه و ۳ هم کوچیکه
کوکومی ۴ میبندم کاملا اندازشه چون قواره اش کوچیکه و چیزی بین این دوتاس

منم چهار می‌بندم

منم پسرم ۴ میزنم براش

آره عزیزم خودت وقتی ۴ واسش تنگ بشه متوجه میشی

دختر من هم ۴ بهش میخوره هم پنج ولی من پنج میبندم راحت تر باشه

منم برای دخترم ۴ میبندم
برای پسرمم تا ۲ سالگیش ۴ بستم

منم هنوزمای بیبی۴میبندم تازه روشماره ۳ هم میبندم

منم چهار میبندم ۱۱ کیلوعه

ببین پسر من ۱۲ کیلوعه ولی قدش بلنده من هنوز ۴ میبندم چون ۵ واسش گشاده

این پاهاشه

تصویر

دختر من 9 کیلوعه 4 میبندم

قواره پوشکاهم متفاوته مثلا مولفیکس کوچیکتره نسبت ب هانیز
منم از سه چهار ماهگیش ۴ هانیز میبندم

اگه میخوای شیک پوش باشی مارو انتخاب کن با بهترین کیفیت و شیک ترین لباس ها و مناسب ترین قیمت ها😍🥰👗


✅ارسال#رایگان به سراسر کشور
✅ قیمتـــامون که مناسب ترینه🤩👗
✅ تایید روبیکا و کانال رضایت داریم💪🏻
✅ #خرید_با_کیف_پول_امن_روبیکا_داریم 



خودت بزن رو لینک ببین تا پاک نشده😎


@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2
@tictac_nini_mama2

تصویر

خب پایین تنه لاغری داره نگرانی نداره ... حالا پسر من‌پایین تنه اش پر و پهن بود همش مجبور بودم‌پوشک‌بزرگتر بگیرم نسبت ب وزنش ... دیگ شش هم براش کوچیک بود از پوشک گرفتمش

من از 12 ماهگی تا 18 ماهگی 5 میبندم پیرم هم تپل نیس 10 کیلو و خورده ایه الانم یکم از رون تنگه ولی باز 6 نگرفتم هنوز

منم همون چهار میبندم☹️

نه وزنش کم نیست اندام و قد و قواره بچها فرق می‌کنه دختر من ۵ براش تنگه جای کش میمونه رو بدنش و بسته نمیشه ۶ گرفتم راحته

بستگی به استخون بندی بچه داره، بعضیا از قیمت لگن، ژنتیکی لگن پهنی دارن بعضیا هم اینطور نیستن

سوال های مرتبط