اره دیگه پ چی بدی
اره روز اول هر ۶ ساعت
اره حتما باید بدی بخاطر دردش
مامانها! لحظههای نوزادی زودگذرن، اما یادگاریهاش میتونن همیشگی بشن.
اگه دوست داری یه تابلوی خاص از اولین وسایل یا مشخصات کوچولوت داشته باشی، من کنارت هستم.
خبر خوب: لازم نیست حتماً هزینه قاب کامل رو الان بدی! میتونی «فایل باکیفیت و اختصاصی» طرح رو از من بخری، با هزینهی خیلی کم روی هر متریالی که دوست داری چاپش کنی و سر فرصت، با سلیقهی خودت قابش کنی.
یه هدیهی موندگار برای اتاق فرشتهات... 👼🤍
برای دیدن مدل ها
وقیمت
به این شماره در پیام رسان بله وایتا پیام بدید
09168070572
آره عزیزم دکتر به پسر منم داده بود گفت هر چهار ساعت یک بار دو برابر وزنش بده
اگه دیدی درد نداره نده اما تا سه روز میتونی بدی بهش
والا دوتر قبل ختنه یک سیسی گفت دادیم مدتب ۴ساعت ی بارم گفت بدیم روز اول خودش بهتون میگه حتما
باید بدی هر۶ساعت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.