۲ پاسخ

به نظرم اگه یک‌سالگی دادی نرمال بود و رشدشم خوبه نیازی به آزمایش نیس

مگه چکاب داره دوسالگی؟

سوال های مرتبط

مامان دلارا مامان دلارا ۲ سالگی
مامان فاطیما واهورا مامان فاطیما واهورا ۲ سالگی