۴ پاسخ

عزیزم نیازنیست ک حتماسایزش باشه حالادیگ همه لباس لش میگیرن واسه بچه هاتابستونم هس خنک راحتی لشم شیک تره تاخوده سایزبچه .خودم پسر۵ساله دارم همیشه لش واسش میخرم خیلی شیک وباحال میشه

من پسرم ۱۲ونیم کیلوه ۴۵میگیرم توتنش لش میشینه قشنگتره

باز هم یکی از لباسش رو اندازع بزن با سایز 45 مقایسه کن ببین اوکیه بعد بگیر

45 باید بگیری

سوال های مرتبط