خانما سونوگرافی خطر ناکه واسه جنین؟؟

۵ پاسخ

نه عزیزم دستگاه سونوگرافی از طریق امواج صوتی کار می‌کنه هیچ اشعه ای نداره

سوال منم بود قبلا ولی ن عزیزم خطرناک نیست دستگاها دیگه مثل قبل نیست پیشرفته شده و مشکلی برای جنین ایجاد نمیکنه
فقط سنوگرافی سه بعدی میگن انجام ندین باعث کرم شدن اب دور جنین میشه فقط درصورتی که دکتر گفته باشه میگن انجام بدین

یکمی فشارمیدن ادم دردش میاد

نه گلم

نه عزیزم

سوال های مرتبط

مامان گل پسرم مامان گل پسرم ۴ ماهگی
مامان معجزه الهی 😍 مامان معجزه الهی 😍 ۲ ماهگی
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین ۴ ماهگی
مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ مامان 🤰آیلین🧜‍♀️ ۲ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی
مامان مامان شاهان مامان مامان شاهان ۱ ماهگی