شیشه شیر اونت مدل سوپدار داشتید راضی بودید؟

۳ پاسخ

من بدون سوپاپ خربدم
دو قطره بود
به سن پسر من باید سه قطره میخریدم 😅
خودم با سوزن یکم سوراخشو بزرگتر کردم

الان باید دوباره چهار قطره بخرم براش

بله عالیه

اینی که داخلش نی‌داره؟
من بدون نی خریدم سرشیشه خودش دو قطرس اونقد بد بود سفت بود
اگه بع قبل برمیگشتم صدرصد دکتر براون میخریدم

سوال های مرتبط