من بدون سوپاپ خربدم
دو قطره بود
به سن پسر من باید سه قطره میخریدم 😅
خودم با سوزن یکم سوراخشو بزرگتر کردم
الان باید دوباره چهار قطره بخرم براش
بله عالیه
اینی که داخلش نیداره؟
من بدون نی خریدم سرشیشه خودش دو قطرس اونقد بد بود سفت بود
اگه بع قبل برمیگشتم صدرصد دکتر براون میخریدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.