از گرمی.
حساسیته انگار ولی ببریش دکتر بهتره❤️
یا بوس کردنش زیاد یا ام گرمی زیا. خوردی
یا خیلی بوسش کردن اینجپری شده حساسیت ب پروتئین گاوی داره
وای خدا قربونش برم
دکتر ببرش پومادی چیزی بده
به هیچ عنوان نه کسی بذارین بوسش کنه نه خودتون
قربونش برم ننه قندی 😭🥺ببرش دکتر عزیزم
صورتش با عرق شاتره بشور هر روز خنکی بخور اگر شیرش میدی
عزیزم انگار بوسش کردن اینطور شده 🥲
توروخدا نزار کسی بوسش کنه بچه اذیت میشه
وای قربون اون لپش هزار ماشالله خیلی شیرینه
کسی بوسش نکرده؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.