۷ پاسخ

میدونم واقعا سخته ولی میگذره
پسر من ماشالا تحرکش زیاده یه جا بند نمیشه یعنی آخر شب دیگه لهم

برعکس من پسرم دوست داره بازی کنه دخترم 11سالشه سیخش میده خستممممممم

مگه خودشون با هم بازی نمی کنن!؟
من دخترهام خودشون یا با هم باری می کنن یا بهرحال یه طوری خودشون رو سرگرم می کنن
مثلا با اسباب بازی هاشون یا میرن تو اتاق شون و اونجا مشغول میشن
خلاصه یه جوری زمان می گذره

دختر عمم با شوهرش دوتایی بودن.
هر کدوم بچه هارو نگه میداشتن .بعد هرشب میبردن‌پارک .
اونام خیلی بهشون سخت گذشت.ولی زن و شوهر باهم کمک بودن
تنهایی نمیشه

والا بخدا خیلی سخته

والا منم دارم روانی میشم

خدا کمکت کنه
منو شوهرم دوتایی از پس یکیش برنمیایم

سوال های مرتبط