منم داشتم،دارم،دکتر گف بو خارش نداره ،دارو ضرره
ولی بازم خودتون بهتر میدونید
نه عفونته باید بری دکتر
طبیعیه منم داشتم چند روز دیگه تکرار نشد
منم داشتم دکتر گفت اگه بو ندارع و خارش نداری طبیعیه
ن عفونته
ترشحات سبز احتمال عفونت هست باید بری دکتر خوب نیست با دوبار دارو خوب میشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.