ترشح سبز دارم تو این هفته ها طبیعیه؟😬

۶ پاسخ

منم داشتم،دارم،دکتر گف بو خارش نداره ،دارو ضرره
ولی بازم خودتون بهتر میدونید

نه عفونته باید بری دکتر

طبیعیه منم داشتم چند روز دیگه تکرار نشد

منم داشتم دکتر گفت اگه بو ندارع و خارش نداری طبیعیه

ن عفونته

ترشحات سبز احتمال عفونت هست باید بری دکتر خوب نیست با دوبار دارو خوب میشه

سوال های مرتبط

مامان نلا مامان نلا هفته هفتم بارداری
مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان جوجه
مامان

جوجه مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان هدیه های خدا 👶👶 مامان هدیه های خدا 👶👶 ۱ ماهگی