مامانا تو این هفته خیلی ترشح دارم طبیعیه؟؟

۲ پاسخ

بله طبیعیه

اوایل تا ۸ هفته ترشح زیادی اصولا
بعدش کم میشه به مرور نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان Joje🐣 مامان Joje🐣 هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان عچل مامان عچل هفته شانزدهم بارداری
مامان پناهم🫀 مامان پناهم🫀 هفته هفتم بارداری
مامان سوفیا و کلارا مامان سوفیا و کلارا ۳ ماهگی
مامان جوجه
مامان

جوجه مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان فسقلی مامان فسقلی هفته سی‌ام بارداری
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری