مامانا تو هفته من ترشح طبیعیه؟

۵ پاسخ

اگه رنگ یا‌بوی غیرطبیعی نداره اوکیه
برای من دکتر یه کرم واژینال تجویز کرد خیلی اوضاع بهتر شد

اره طبیعیه

اره ترشح سفید غلیظ یا ابکی بدون بو طبیعیه و تا همیشه هست اگه بدبو بود و رنگش تغییر کرده بود برو دکتر

بله منم خیلی ترشح دارم

ترشح تا آخر بارداری هست فقط باید ببینی زرد اینا نباشه بد بو نباشه

سوال های مرتبط

مامان پسرکم💙 مامان پسرکم💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان مامان دیار مامان مامان دیار ۲ سالگی
مامان اهورا💙🧿🥰 مامان اهورا💙🧿🥰 ۸ ماهگی
مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی
مامان نلا مامان نلا هفته هفتم بارداری
مامان 🩷🩵لوبیا مامان 🩷🩵لوبیا هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان پسرم🩵🩵 مامان پسرم🩵🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد