خانما ترشح تو هفته من طبیعیه؟ ؟

۴ پاسخ

عادیه الان زیاده هفتت بره بالا کمتر میشه الان من کمتر شده ولی زیاد راه میرم شرشر میکنه

سطح پروژسترون و HCG میاد پایین کمتر میشه

بله.

بله تا ۱۳ هفته طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان نورا مامان نورا هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دوقلوها🩷💙 مامان دوقلوها🩷💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان جوجه
مامان

جوجه مامان جوجه مامان جوجه ۵ ماهگی
مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 مامان 🩵🫀پسریم🫀🩵 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان نخودچی مامان نخودچی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فرفری💕 مامان فرفری💕 ۶ ماهگی
مامان سوفیا و کلارا مامان سوفیا و کلارا ۳ ماهگی
مامان ِفاطمهِ🫀 مامان ِفاطمهِ🫀 ۶ ماهگی
مامان پناه💞 مامان پناه💞 هفته بیستم بارداری