پستونک هی آور شی آیا خوبه و قیمتش چنده؟

۴ پاسخ

به نظرم پستونک گرون نخر بی بی لند خیلی خوبه چون پستونک رو باید تند تند عوض کنی یا گم میشه یا میوفته ته خیابون

من راضی بودم ولی سه سال پیش ۵۰۰ گرفتم الان فکر کنم گرون شده.یه پستونکی براش بگیر که مقرون به صرفه باشه.

والا من 3 سال پیش 700 تومن گرفتم
فک کنم الان خیلی گرون شده باشه

براچته بچت بزرگ شده ک

سوال های مرتبط