به نظرم پستونک گرون نخر بی بی لند خیلی خوبه چون پستونک رو باید تند تند عوض کنی یا گم میشه یا میوفته ته خیابون
من راضی بودم ولی سه سال پیش ۵۰۰ گرفتم الان فکر کنم گرون شده.یه پستونکی براش بگیر که مقرون به صرفه باشه.
والا من 3 سال پیش 700 تومن گرفتم
فک کنم الان خیلی گرون شده باشه
براچته بچت بزرگ شده ک
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.