هر وقت بینیش پر باشه
من با اون گیره مویی مشکیا وقتی مف ببینم آروم درش میارم بهتر از پوار بینی
با پوار بینی هر وقت میبینم مشکل داره
هر روز صبح و هر وقت چیزی باشه
هر روز صب با پوار خیلی راحته
چند وقتی نیست😂😂 دائم
البته تو سن فسقل شما اصلا درگیرش نبودم
یعنی یادمم نمیاد تمیز کرده باشم
از ۳ ماهگی به بعد بیشتر شد الان خیلللی
هرروز چون رفلاکس داره روزی یبار تمیز میکنم
والا دکتر دخترم گفت اصلا دستکاری نکن مگه اینکه بینیش گرفته باشه خودش خارج نشه الانم معمولا مخاط بینیش باعطسه هاش بیرون میاد ک دیگ من تمیز نمیکنم
هر وقت بینیش پر باشه
هر روز صبح و گاهیم شبا،با پوار برقی پاک میکنم
هروقت مفش معلوم باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.