خانما این برفک؟

تصویر
۵ پاسخ

رد شیر هست

😑من دکتر دیدش گفت برفک نیست همینجوری بود ولی بیشتر گفت رد شیرع

آره بچه منم همینجور بود البته هنوز تو ان ای سیو بستریه دکتر قطره داد خوب شد ببرش دکتر

ای خدا لباش چه کوچولو هست

اگه شیر خوردنش کم شده ولی دهنش زیاد میاد اره .

سوال های مرتبط

مامان مامان ایجان مامان مامان ایجان ۱۰ ماهگی
مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۴ ماهگی
مامان آریا و الارا مامان آریا و الارا ۱۰ ماهگی
مامان ماهی مامان ماهی ۱۴ ماهگی
مامان ayhan🌛👼 مامان ayhan🌛👼 ۴ ماهگی