۶ پاسخ

ممکنه دیابت باشه حتما آزمایش خون بدید اگر تشنه تون میشه و تند تند میرید دسشویی

منم دارم سردخترمم اینجوری بودم😅

طبیعیه همینجوری کم و زیاد میشه من صبحا از درد مثانه بلند میشم

طبیعیه عزیزم

مایعات درطی روز بیشتر بخور...شبا کمتر بخور

عادیه خوب میشی

سوال های مرتبط

مامان دوتا وروجک👼👼 مامان دوتا وروجک👼👼 هفته بیست‌وششم بارداری