من یچیزی رو متوجه شدم مثلا وقتایی که باهم بازی میکنیم اگه درست حرفشو متوجه نشم یا منظورشو نگیرم عصبانی میشه و دیگه یکی دو ساعتی گریه میکنه یا منو میزنه من فکر میکنم بیشتر بدخلقیاشون تو این سن بخاطر اینکه نمیتونن هنوز منظورشونو واضح و دقیق به ما برسونن و به همین خاطر شاید گریه و لجبازی و...کارهای عجیب انجام میدن
در این سن عادیه صبور باشید
عزیزم دو سه هفته بود پسرم اینطوری شده بود در حدی که کل روزم شده بود گریه و استرس و جیغ و داد .
بردمش متخصص کودکان گفت احتمالا کم خونه بهش شربت آهن و اسیدفولیک داد خداروشکر چند روزه خیلی بهتره
عزیزم دو سه هفته بود پسرم اینطوری شده بود در حدی که کل روزم شده بود گریه و استرس و جیغ و داد .
بردمش متخصص کودکان گفت احتمالا کم خونه بهش شربت آهن و اسیدفولیک داد خداروشکر چند روزه خیلی بهتره
پسرمن اینا ب اضافه تف کردن تا حرف میزنی ی تف گنده تو صورتم میشینه دیگه روشی نمونده ب کارنگیرم ول کن نیست آب دهنش ام ب رودخونه وصله ۱۰بار تف کنه پشت سرهم هربار بزرگ و پر آب
پسرمن اینا ب اضافه تف کردن تا حرف میزنی ی تف گنده تو صورتم میشینه دیگه روشی نمونده ب کارنگیرم ول کن نیست آب دهنش ام ب رودخونه وصله ۱۰بار تف کنه پشت سرهم هربار بزرگ و پر آب
دختر من یه کاریو هی تکرار میکنم هرچی با زبون خوش بهش میگم باز تکرار میکنه تا سرش داد نزنم انگار نمیفهمه دیوونه شدم
شاید اقتضای سنشونه پسر منم اینجوریه میخواد محبت کنه ولی نمیتونه آدم رو بغل میکنه بعدش مو میکشه و میزنه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.