اوخی طفلی حتما بخاطر دندوناش اینجور اذیت،قشنگم لطفا صبوری کن و بهش فقط محبت کن ،فکر نکن نمیفهمه،قطعا لحن حرف زدنت میتونه بهش آرامش درونی بده،حتی اگه گریه کنه ولی درون وجودش امنیت رو ازت میگیره،این روزام میگذره،دختر منم خیلی نق میزنه ولی بهش فقط محبت میکنم ،چون همیشه این سنی نمیمونه، ب زودی زود میشن مونس ماها
شاید دندون درمیاره کلافس
حال روز منم همین امروز دیگه از دستش گریه کردم کم آوردم
😐وای دقیقا پسر منم سه روز اینجوری شده
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.