۵ پاسخ

من گرفتم ولی نمیدونم پسرم چرا زیاد دوست نداره توش بشینه. میگن به درد بچهی 8 ماه به بالا میخوره

یاده سریال پایتخت میفتم بچه ی فهیمه کوچیک بود گذاشتن تو این جاش گذاشتن😂
احساس میکنم پسر منم از اینا دوست داشته باشه اسمشو‌ نمیدونستم ممنون که گفتین

باید مراقب باشی خطرناکه
خالم حواسش نبود پسرش از روی این تاب ها با صورت خورد زمین روی سرامیک بچه لبش پاره شد کلی خون امد خدابهش رحم کرد اتفاق جدی ای نیوفتاد
اگر خریدی باید پیشش باشی که اینجوری نشه

اسمش چیه
چی سرچ کنم

اتفاقا منو همسرم امروز دمبالش میگشتیم ک بگیرم پسزمو بزارم توش همسرم بخابه پسزم اینجوزی ماساژش بده😁🤣

سوال های مرتبط

مامان بهار و اُمید مامان بهار و اُمید ۱ سالگی
مامان نخود کوچولو مامان نخود کوچولو ۱۰ ماهگی
مامان محمدطاها🩵 مامان محمدطاها🩵 ۱۷ ماهگی