فردا زایمان میکنم دعا کنید دخترم دستگاه نره

۳۳ پاسخ

انشالله به سلامتی بغلش میگیری... امپول ریه زدی؟؟؟

منم امروز زایمان کردم ۳۴ هفته و پنج روز نگران نباش بخیر میگذره

عزیزم اصلا نگران نباش خدا پشت و پناهتون باشه 🫀

نگران نباش عزیزم توکل به خدا

نگران نباش کامل رسیده بسلامتی زایمان کنی عزیزم منم دعا کن تا 35هفته برسم

نگران نباش کامل رسیده

نگران نباش کامل رسیده

بسلامتی بغلش کنی

به امید خدا که دستگاه نمیره ، وزنش هم خوبه ، نگران نباش

به امید خدا که دستگاه نمیره ، وزنش هم خوبه ، نگران نباش

به امید خدا که دستگاه نمیره ، وزنش هم خوبه ، نگران نباش

به امید خدا که دستگاه نمیره ، وزنش هم خوبه ، نگران نباش

ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد بغلش کنی و دستگاه نره

ان شاالله به سلامتی به دنیا بیاد بغلش کنی و دستگاه نره

منم دقیقا ۳۵ هفته و ۱ روزگی پسرم بدنیا اومد توکلی بخدا باشه
آمپول ریه زدی

وزنش خوب باشه نمیره ان شاءالله

چجوری فهمیدی دهانه رحمت بازع؟

عزیزم من سال۴۰۲ پسرم ۳۶هفته ب دنیااومد و دستگاهم نرفت خداروشکر، توکلت ب خدا باشه انشاالله زایمان خوبی داشته باشی🩵

انشاالله بهترین ها اتفاق بیفته برات. دستگاه هم رفت اشکالی نداره مهم اینه سالم باشه

۳۴ هفته و چند روزی؟
آمپول ریه زدی؟

ایشالله به سلامت زایمانی کنی

ای جانم ب سلامتی بغل بگیری نینی جونو ایشالله ک نیازی ب دستگاه نداشته باشه نینی جون

بسلامتی نی نی تو بغل بگیری

منم دو سانت بازه چرا زایمان نمیکنم درد داری شما؟

هیچ نگران نباش گل قشنگم ببین دخترم پنج روز ان آی سیو رفت چهار روز هم آی سیو هیچ‌یم نشد اومد بغلم الآن ماشاالله عین یه دسته گله ،توهم گل دخترتو بغل میگیری نگران نباش همه چی خوبه

انشالله که دستگاه نمیره

نمیره دستگاه اگه بره یک ساعت برای بالا اومدن اکسیژن

انشالله بسلامتی ب دنیا بیاد

عزیزم انشالله بخوبی و خوشی

چرا زود که

به خیری بگذره عزیزم

به سلامتی ان شا الله عزیزم
ان شا الله دستگاه هم نره

عزیزم براچی انقد زود

سوال های مرتبط

مامان آیماه خانوم💗 مامان آیماه خانوم💗 ۵ ماهگی