۱۶ پاسخ

من کیدیلو T909 گرفتم

من خیلیییییییی گشتم واقعا اخر سر خواستم کیدیلو بخرم
اما خواهرم خارج از کشور هست اون برند مکسی کوزی رو داشت اینجا پیداش کردم و به وضوح میشه تفاوت رو با بقیه احساس کرد
هم از نظر جنس که واقعا پارچه بچه رو اذیت نمیکنه و هم اینکه اون برندهای دیگه واقعا برای نوزاد فکر نکنم زیاد مناسب باشه باید بغلش مثلا پتو بزاری که بچه رو نگه داره اما مکسی کوزی واقعا این مشکلات رو نداره
من اون رو ۲۷ خریدم البته استوک هست ولی توی ترب اینا ۶۰ به بالا

مامانا گهواره یا ننو میخوای این کاتال تو روبیکا عالیه
@gahvare__nano

تصویر

من الیت پلاس خریدم از سیسمونی ملیکاکیدز اصفهان . آوردند در خونه مون با پست رایگان . پنج میلیون و نهصد خریدم هفته پیش .
چون بقیه سیسمونی م را هم همونجا خریده بودم. از اجناسشون واقعا راضی بودم.
بهشون پیام بده ، رنگش را انتخاب کن تا بیارند در خونه ت
سیسمونی ملیکاکیدز
خریدازطریق سایت👇
melikakids.ir/
پشتیبانی ایتا و روبیکا
۰۹۱۳۶۵۴۸۹۷۵
کانال‌ایتا👇
https://eitaa.com/melikakids
کانال بله روحتماعضوشو
استوری هارو اونجامی‌ذاریم👇
https://ble.ir/melikakids_ir

کیدیلو

برند های لوکس و گرون

مکسی کوزی
نونا
جویی
گراکو

قیمت مناسب

کیدیلو

ارزون و بدون استاندارد


دلیجان

نونا
مکسی کوزی
آدامکس
و پگ پرگو

جویی ، نونا ، مکسی کوزی

بستگی داره چقدر بخوای هزینه کنی اگه بالای پنجاه داری تا صد اینا مکسی کوزی .جولی .نونا
ولی اگه یکم پایین تر میخوای کیدیلو وببکو

من کیدیلو گرفتم دوستام دارن راضین

من سر دخترم الیت پلاس دلیجان گرفتم
وخیلی ازش راضی بودم و هستم
الان هم گذاشتم برای تو راهیم استفاده کنم

من ببکو گرفتم ۳۳ تومن خیلی تعریف میکردن ازش خداکنه خوب باشه🙄

من الیت نیو فکنم باشه برا دخترم گرفتم از چهارماهگی گرفتم براش خوب بوده

من اسپیرینگ‌گرفتم۱۸ تومن البته کیدیلو هم خیلی خوبه

واجب ترینه…جویی اگه بتونی خوبه

خیلی گرونن منک خیلی نیازمه ولی نمیتونم بخرم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهد 🩵💙 مامان آقا ماهد 🩵💙 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری
مامان دایان🩵👼🏻 مامان دایان🩵👼🏻 هفته سی‌وسوم بارداری