۷ پاسخ

منم دوقلو دارم چندروز دیگه میشن۴۰روزه حتی نمیتونم تا دسشویی برم

منم همینم ،راهی ندارم ،میشینم گریه میکنم تا تخلیه بشم

الکی که بهشت زیر پای مادر نیست
فکرش کنی مادریدچه اجری داره برای لحظه لحظه ی جهادت نوشته میشه
قوی باش سختی بچه تا ۴۰ روزه تمام میشه بعد چقدر خوشحالی که به تنهایی داری مادری میکنی و منت هیچکس نداری
منم تنهام الحمدالله شبا هم بیدارم ابه جز بچه باید به کار خانه هم برسم
مادر ۷ تا کار باهم انجام میده خدا هست کمکت ایمانت قی کن از خدا بخواه بهت قوت بده

منم😭😭نمیتونه بخابه درد داره این بیشتر اذیتم میکنه

تا ۴۰ روز سخته بعدش کم کم راحت تر میشه...سعی کن وقتی خوابه خودتم بخوابی ک انرژی داشته باشی

منم هنوز تنهایی نمیتونم بالاخره یاد میگیریم به خودت فرصت بده

واقعا تنهایی خیلی سخته. نمیشه اصلا

سوال های مرتبط

مامان الناز مامان الناز ۹ ماهگی
مامان آران مامان آران ۲ ماهگی