۷ پاسخ

عزیزم عکس کوچولوتونو گذاشته بودین یه تشک پهن بود زیرش اونو از کجا گرفتین

گلم شرکتی ک براش کارمیکنم بهترین ضدآفتاب هارو داره بابهترین قیمتا ایتالیایی و فرانسوی

اره خیلی سری پیش شوهرم بنده خدا داشت دوتا میگرفتا من نذاشتم

اره خیلی سری پیش شوهرم بنده خدا داشت دوتا میگرفتا من نذاشتم

والا من امشب ی رژ خریدم ۱۶۰۰
اصلا سمت هیچی نمیشه بری خیلی افتضاح شده

من ضد آفتاب میفروشم ۶۰۰ خورد ضد آلودگی هم هست

چی میخریدی چ برندی؟

سوال های مرتبط

مامان ❤️رادمان♥️ مامان ❤️رادمان♥️ ۲ سالگی