سلام خانما رفتم سنو برا رشد وزن بچه

تصویر
۴ پاسخ

کجا انجام دادی سونو رو چقد شد هزینش

وزنش ۲ کیلوعه ،چند هفته ای

همه چی خوبه. مشکلی نداره. وزنم چون دختره خوبه

همه چیز خوبه

سوال های مرتبط

مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ مامان ♡امیرعلی ♡آرین♡ ۷ ماهگی
مامان آنیساوآوینا ♥️ مامان آنیساوآوینا ♥️ هفته سی‌وهفتم بارداری