بنظرتون بخاطر لثه هاشه که شیر کم میخوره؟؟

تصویر
۴ پاسخ

عليسانم نميخوره شير درست بخاطر دندونشه فك كنم

اره پسر منم همینطوره

اره عزیزم خیلی متورم شده نمیتونه مک بزنه

اره گلم پسر من الان ۲ هفتس که کلا شیر نمیخوره

سوال های مرتبط

مامان دوگل پسر🧸👶🏻 مامان دوگل پسر🧸👶🏻 ۹ ماهگی
مامان دوگل پسر🧸👶🏻 مامان دوگل پسر🧸👶🏻 ۹ ماهگی