۲ پاسخ

من اریو دارم خیلی راضی ام سریع تب و میگیره چندجا هم بردم عالی بوده

من مارک ایزی لایف گرفتم خیلی عالیه
چند بارم بردم بیمارستان و مطب و متخصص با دستگاه خودشون مقایسه کردن ولی هیچ فرقی نمیکرد و یکی بود

سوال های مرتبط