سلام خانما پریود شدم چی بخورم 🩸زیاد ببینم؟؟؟؟

۶ پاسخ

منم الان پریود هستم زنجبیل بریز تو چای بخور گرمم هس خوب برات

برای من زنجبیل خیلی موثره،اینجور وقتا چای زنجبیل نبات میخورم

برای من زنجبیل خیلی موثره،اینجور وقتا چای زنجبیل نبات میخورم

خاکشیر

زعفرون و نبات
دمنوش آویشن و رازیانه یا زیره

منظورت اینه خون کم میاد میخوای زیاد بشه ؟

سوال های مرتبط

مامان آراد مامان آراد ۳ سالگی
مامان دخترم💞🧚‍♀️ مامان دخترم💞🧚‍♀️ ۲ سالگی
مامان ادوین مامان ادوین ۳ سالگی