۵ پاسخ

تو فرنیش پودر کن بریز

من با رنده ریز میکنم قشنگ با پنیر میدم بهش

توو فرنی،اوتمیل،شیرموز،با پشت چای صاف کن پودر کنید

من له میکنم با پنیر میدم
تو اوتمیلشم میریزم

میگن گردو الرژی زا هست نمیدونم از کی مجازه

سوال های مرتبط