۷ پاسخ

دال عدس ماش

دال بهش بده . ماش هم خوبه تواین ماهی ک هست

همه چی میدم

همه چی نخود لوبیام خیلی مقویه نفخشو باید بگیری

ماش
من به جای عدس دال عدس میدم

مااااااش

ماش هم میدم
مثلا برنج و ماش و‌ شوید و گوشت

سوال های مرتبط

مامان رادمهر و راوین مامان رادمهر و راوین ۹ ماهگی