سلام حدیث خوبی عزیزم
فقط بخورش بهت میچسبه اشیا رو با دستش میگیره عاشقونه نگات میکنه .وای من عاشق ۳ ماهگی پسرم بودم😍
سه ماهگی خوبه ۴ماهگی دیگه اوضاع خیطه باید اعصاب اهنین داشته باشی🫠 تا الانه که ادامه داره
خیلی راحت تر میشه همه چی
سه ماهگی ب بد بچه خیلی خوب میشه ،باهات حتی حرف هم میزنه
دوران خیلی خوبیه
🤣یادم نمیاد چی بودن
سه ماهگی راحت تر از ماه های قبل گذشت. کولیکش خیلی بهتر بود و خواب شبش نسبتا تنظیم شده بود. شیرین کاری هاش شروع شده مخصوصا وقتی باهاش حرف میزنی باهات حرف میزنه و یجورایی ازت تقلید میکنه 😅 بهتر میشناستت و در کل ماه خوبی بود😍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.