۷ پاسخ

سلام حدیث خوبی عزیزم

فقط بخورش بهت میچسبه اشیا رو با دستش میگیره عاشقونه نگات میکنه .وای من عاشق ۳ ماهگی پسرم بودم😍

سه ماهگی خوبه ۴ماهگی دیگه اوضاع خیطه باید اعصاب اهنین داشته باشی🫠 تا الانه که ادامه داره

خیلی راحت تر میشه همه چی

سه ماهگی ب بد بچه خیلی خوب میشه ،باهات حتی حرف هم می‌زنه
دوران خیلی خوبیه

🤣یادم نمیاد چی بودن

سه ماهگی راحت تر از ماه های قبل گذشت. کولیکش خیلی بهتر بود و خواب شبش نسبتا تنظیم شده بود.‌ شیرین کاری هاش شروع شده مخصوصا وقتی باهاش حرف میزنی باهات حرف میزنه و یجورایی ازت تقلید میکنه 😅 بهتر میشناستت و در کل ماه خوبی بود😍

سوال های مرتبط

مامان لیام مامان لیام ۸ ماهگی